اتصال به Xray-V2ray (Vmess,Vless,Trojan) گوشی های آیفون

۱۵ آبان ۱۴۰۱

نکته: اتصال بیشتر از کاربران مشخص شده در اکانت ممکن است باعث مسدود شدن اکانت برای مدتی شود.لطفا از اتصال بیشتر از حد مشخص شده پرهیز نمایید.

برای اتصال به سرور های Xray-V2ray (Vmess,Vless,Trojan) در گوشی های با سیستم عامل IOS می بایست ابتدا نرم افزار زیر را نصب نمایید.(توجه کنید از نرم افزار های دیگری هم می توان استفاده کرد ولی با تجربه استفاده تیم ما ، در حال حاضر مناسب ترین نرم افزار رایگان برای IOS نرم افزار زیر می باشد)

https://apps.apple.com/us/app/napsternetv/id1629465476

پس از نصب کافی است نرم افزار را اجرا نمایید و برای بار اول نیاز به نصب کانفیگ مورد نیاز نرم افزار می باشد که با زدن بر روی Add Configuration و سپس گزینه allow کانفیگ نصب می گردد.در صورتی که از شما رمز گوشی درخواست کرد رمز دستگاه خود را وارد نمایید.

> >

سپس به نرم افزار برگشته و در صورت مشاهده تبلیغات آنرا ببندید و از منوی های پایین منوی Configs را انتخاب نمایید.با زدن بر روی علامت + می توانید کانفیگ مورد نظر را اضافه نمایید.شما میتوانید از دو روش برای وارد کردن کانفیگ استفاده کنید:

1-کپی کد از V2ray پنل کاربری خود و زدن دکمه Import V2ray uri from clipboard

2-اسکن QRکد که در پنل خود مشاهده میکنید که کافی است گزینه Scan v2ray config from QR code را انتخاب نمایید و دوربین گوشی را بر روی qr کد موجود در پنل بگیرید.

پس از اضافه شدن تنظیمات آنرا انتخاب نمایید که نوار کناری آن آبی رنگ شود و به منوی Home بازگشته و دکمه آبی رنگ ( آیکون Play) را بزنید و اتصال شما برقرار خواهد شد.

برای قطع اتصال نرم افزار را باز کنید و بر روی دکمه ضربدر بزنید تا اتصال قطع شود.

توجه: گاهی اوقات در گوشی های آیفون با فعال کردن VPN هیچ سایتی باز نمی شود که برای رفع این مشکل کافی است نرم افزار napsternetv را باز کرده و اتصال را قطع نمایید و نرم افزار به صورت کامل بسته . به Settings گوشی خود رفته و گزینه VPN را باز نمایید و بر روی علامت i گزینه NapsternetV زده و گزینه Delete VPN را انتخاب کنید و بر روی Delete بزنید.پس از حذف این گزینه گوشی خود را یک بار خاموش و روشن نمایید و نرم افزار NapsternetV را اجرا نمایید و اتصال را فعال کنید و از شما میخواهد که تنظیمات را دوباره اضافه نماید که با زدن Allow و سپس وارد کردن رمز دستگاه خود مشکل اتصال رفع خواهد شد.