نحوه ساخت اکانت در ایران ارگ

۱۵ آبان ۱۴۰۱

جهت ساخت اکانت ابتدا از منوی بالا گزینه پنل کاربری را انتخاب نمایید.

گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید و آدرس ایمیل خود به همراه رمز دلخواه جهت ورورد به پنل ایران ارگ وارد نمایید و دکمه ثبت نام را بزنید.

پس از ثبت اطلاعات یک ایمیل حاوی کد تایید برای شما ارسال می شود و آنرا باز نمایید(Spam ایمیل خود را نیز چک نمایید)

نمونه ایمیل به همراه لینک تایید ایمیل:

پس از تایید با پیغام زیر مواجه می شود که کافی است دکمه ورود را انتخاب نمایید و ایمیل و رمز خود را وارد نمایید تا وارد پنل کاربری خود شوید.در صورتی که هنگام تایید کردن لینک ایمیل شده با خطای “کد فعال سازی وارد شده معتبر نیست.” مواجه شدید لطفا ده دقیقه دیگر دوباره تلاش برای ورود به پنل نمایید تا لینک جدید فعال سازی برای شما ایمیل شود و با لینک جدید اقدام به فعال سازی اکانت نمایید.

جهت خرید سرویس جدید وارد منوی خرید سرویس جدید شوید.

سرویس خود را از لیست سرویس ها انتخاب نمایید

کیف پول ایجاد شده توسط ایران ارگ را انتخاب نمایید

در صفحه بعد ارز و مقدار مورد نیاز از آن ارز جهت فعال سازی سرویس انتخاب شده نمایش داده خواهد شد و در پایین صفحه نام کاربری و رمز عبوری که قرار است اتصالات VPN با آن انجام شود را وارد نمایید(این نام کاربری و رمز عبور در اتصال کانکشن ها مورد نیاز می باشد) و پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور بر روی ثبت سفارش بزنید.

وارد داشبورد خود شوید و نام کیف پول جهت واریز ارز دیجیتال و نام ارز و مقدار مورد نیاز نمایش داده شده است و پس از واریز کردن ارز به مقدار مورد نیاز وارد منوی کیف پول شوید و بر روی “بروزرسانی موجودی کیف پول” بزنید تا سایت واریزی شما را بررسی نماید و در صورت صحت واریز اکانت شما را فعال نماید.معمولا یک دقیقه پس از انجام تراکنش ارز مورد نیاز وارد کیف پول شوید و دکمه بروزرسانی را بزنید.

در صورتی تراکنش تایید شود و مقدار واریز درست باشد اکانت شما فعال خواهد شد و در منوی داشبود به شکل زیر آنرا مشاهده خواهید نمود.

برای مشاهده آدرس سرور ها و کانکشن ها کافی است از منوی داشبورد بر روی “دریافت لیست آدرس ها” بزنید تا لیست سرور ها و سرویس ها به شما نشان داده شود.

برای سرویس V2ray می توانید qr کد را اسکن نمایید یا بر روی کپی کردن بزنید و کد را در نرم افزار خود وارد نمایید.

نکته: اتصال بیشتر از کاربران مشخص شده در اکانت (پیشفرض 2 کاربر همزمان)ممکن است باعث مسدود شدن اکانت برای مدتی شود.لطفا از اتصال بیشتر از حد مشخص شده پرهیز نمایید.

نکته: پس از خرید اکانت ، لطفا یک دقیقه جهت فعال سازی اکانت v2ray خود منتظر بمانید.پس از یک دقیقه می توانید از سرویس استفاده نمایید.

در ادامه لیست کانکشن به ترتیب پروتکل ها و کشور های سرور ها به تفکیک به شما نمایش داده شده است و نسبت به نیاز خود از سرویس و کشور مورد نظر استفاده نمایید.